Innilien

MCU美队粉,CE桃子粉,冬盾不逆,盾受,盾佩~!

© Innilien
Powered by LOFTER

Eyes On Me - 王菲

eyes on me

凝视我的双眸

曲:植松伸夫
词:野岛一成


whenever sang my songs.

每当我唱起歌
on the stage,on my own!

舞台上独影一人时,

whenever said my words.

每当我道出心声
wishing they would be heard.

希望有人聆听时
i saw you smiling at me.

我总能看见,你在对我微笑
was it real or just my fantasy?

这真是现实吗?亦或只是我的幻想?
you'd always be there in the corner.

在这个拥挤的小酒吧里
of this tiny little bar.

你总是待在那个小小的角落。

my last night here for you.

这是为你停留的,最后一个晚上
samg old songs,just once more.

最后一次,为你唱起同样的老歌。
my last night here with you?

这会是与你在一起的最后一晚吗?
maybe yes,maybe no.

也许是吧,也许不是.
i kind of liked it your way.

我真的有些喜欢你注视我的方式了
how you shyly placed ur eyes on me.

那样害羞地凝视着我。
oh,did you ever know?

哦,你可曾知道
that i had mine on you.

我也在注视着你啊~

darling,so there you are.

亲爱的,你就在那儿
with that look on your face.

脸上的表情
as if you're never hurt.

象是从未受过伤害
as if you're never down.

真心从未被人俘获
shall i be the one for you?

而我可以是那个人吗?
who pinches you softly but sure.

那个温柔而坚定地拧你一下的人
if frown is shown then.

如果你皱眉了
i'll know that you're on dreamer.

我才知道你不是在梦游

so let me come to you.

那么清让我靠近你吧
close as i wanted to be

近到我想要的距离
close enough for me.

近到我
to feel your heart beating fast.

能听见你的心跳在加速
and stay there as i whisper.

能停留在此与你轻言细语
how i love you peaceful eyes on me.

喔可知我多么爱你凝视我的恬静双眼
did you ever know.

你可曾知道
that i had mine on you.

我也是如此注视着你

darling,so share with me.

亲爱的,如果你爱的够深
your love if you have enough.

就请让我知晓,我愿意承担
your tears if you're holding back.

你强忍住的泪水
or pain if that's what it is.

痛苦或是其他所有
how can i let you know.

我怎样才能让你知道
i'm more than the dress the voice.

华服和歌声远不是我的全部。
just reach me out then.

只需要你迈出那一步,
you'll know that you're not dreaming.

你就会知道,你也不只是在梦想

评论
热度(3)