Innilien

MCU美队粉,CE桃子粉,冬盾不逆,盾受,盾佩~!

© Innilien
Powered by LOFTER

Our Farewell (Acoustic Version) - Within Temptation

突然脑洞拐了个crossover的弯:吧唧哥哥被女巫的魔法击中,他看到的幻象是飘在冰封海水里双眼紧闭脸色苍白的史蒂夫……

话说MCU里辣个魔方肯定是摆着好看的,所以队3里吧唧哥哥想起小美的背景设定会不会是因为中了女巫的魔法呢【思考了起来】


于是我一边思考我一边开始模拟吧唧哥哥的脑内播放这首歌了

我在想啥……_(:з」∠)_


=====================

In my hands
手中紧握着的

A legacy of memories
是一把珍贵的记忆

I can hear you say my name
我依稀能听见你呢喃着我的名字

I can almost see your smile
甚至可以看见你的笑容

Feel the warmth of your embrace
感觉到你拥抱的温度

But there is nothing but silence now
但此时包围我所爱之人的,除了寂静 

Around the one i loved
一切都不复存在

Is this our farewell
这是否将是我们的永别?

Sweet darling you worry too much
亲爱的 不必过于烦忧

my child, see sadness in your eyes
我的孩子,看看你眼底的那些忧伤~

you are not alone in life
人生漫长,而你并不孤独

although you might think that you are
尽管你也许真的这么想

Never thought this day would come so soon
我从未想过这一天会来得这么快

We had no time to say goodbye
连告别的时间都没有

How can the world just carry on? 
世界怎么可以如此继续

I feel so lost when you are not at my side
当你不在我身边的时候 我感到如此失落

But there is nothing but silence now
除了寂静 一切都不复存在

Around the one i loved
那死寂包围着我爱的人

Is this our farewell
这就是我们的永别吗

Sweet darling you worry too much
亲爱的 不必过于烦忧

my child, see sadness in your eyes
我的孩子啊,看看你眼底的那些忧伤吧

you are not alone in life
人生漫长,而你并不孤独

although you might think that you are
尽管你也许真的这么想

So sorry your world is tumbling down
你的世界崩塌了,而这令我如此心痛

I will watch you through these nights
我将一直守护着你度过这些夜晚

Rest your head and go to sleep
放下一切 进入梦乡吧

Because my child, this is not our farewell
亲爱的 这不是我们的永别

This is not our farewell
这不是我们的永别



评论
热度(3)